خسته ام خیلی خیلی


دخترک تنها

خسته ام از خودم

از خونه

از هوا

خدایا چرا بهش نمیفهمونی که دیگه نمیخوامش

خدایا چرا بهش نمیفهمونی که من بازیچش نیستم که هر وقت تنها شد بیاد سراغم

خدایا چرا سراغم و از همه میگره من دارم فراموشش میکنم چرا نمیزاره

خدایا تو که یادته روزه اخر که داشتم از این شهر میرفتم چی بهم گفت

گفت تو که داری میری یه شهر دیگه منم با یکی دیگه میرم

خدایا تو که شاهدی چقدر سعی کردم که این کارو نکنه

اما اون کاری رو که خواست کرد دیگه به من توجه نمی کرد

خدایا تو که شاهد بودی به من گفت برو با یکی دیگه

اما من نرفتم اما اون حالا چرا از  همه سراغه منو میگره 

اون خودش خواست که من نباشم حالا با این کاراش 

داغونم داره میکنه

خدایا بهش بفهمون که دیگه دست از سرم برداره

بهش بفهمون که دلی که شکست دیگه درست نمیشه

دیگه نمی خوامش اینو بهش بفهمون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 8 / 6 / 1391برچسب:,ساعت 12:54 توسط ترلان| |


Power By: LoxBlog.Com